Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

piątek, 18 lutego 2011

Pastelowe poddasze w " Dobrze Mieszkaj" czyli zapraszamy wiosnę do naszych wnętrz :)

Pierwsze styczniowe dni. Za oknami prószy śnieg, słonce chyba zapadło w sen zimowy, bo nikt go nie widział już od dobrych kilku dni... Wszędzie dookoła zima, wszędzie ale nie u nas :) Razem z pierwszymi styczniowymi mrozami na nasze poddasze zawitała najprawdziwsza wiosna. W sypialni unosi się słodki, niezwykle intensywny zapach hiacyntów, w salonie wszechobecne różowe tulipany wychylają swe główki wypatrując słońca,nawet kuchenne meble wyglądają radośniej dzięki świeżym, zielonym dekoracjom... Ten niesamowity klimat który zapanował w naszym mieszkaniu zawdzięczamy Asi z Green Canoe. Asia zajęła się stylizacją poddasza do sesji zdjęciowej dla "Dobrze Mieszkaj". Tak wspaniale zaczarowała wnętrza, że w mgnieniu oka wszędzie zapanowała wiosna :) To doskonały przepis na świetne samopoczucie - spróbujcie sami zaprosić wiosnę do domu! Tym czasem serdecznie Was zachęcamy do lektury najnowszego numeru "Dobrze Mieszkaj", w którym między innymi możecie przeczytać o naszej przygodzie z remontem oraz o pastelowym świecie, jaki udało nam się stworzyć :)To co my sfotografowaliśmy - Asia przepięknie ubrała w słowa. Tak ciepło i z uczuciem o wnętrzach potrafi pisać tylko Ona. Zachęcamy do lektury!




























Przy okazji serdecznie chcieliśmy podziękować ekipie remontowo-budowlanej, która tak dzielnie pracowała nad naszym poddaszem :) Dziękujemy za wytrwałość i urzeczywistnianie wszystkich naszych pomysłów :) Polecamy ich usługi!

31 komentarzy:

  1. Już u Asi zachwycałam się tymi fotografiami!!! Niesamowicie mieszkacie...jestem zauroczona i na pewno lekturę przeczytam obowiązkowo :) Te zdjęcia są niesamowite..kiedy zobaczyłam Waszą łazienkę...dech mi zaparło...ta kolorystyka...PIĘKNIE! Gratuluję i seredcznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! jak niebiańsko wiosennie:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIĘKNIE !!! Ja chcę u Was zamieszkać ;)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, bajkowo Wam to mieszkanko wyszło... Prześlicznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Także u Asiu widziałam już wcześniej Twoje przecudowne progi,tak zupełnie jak by moje wymarzone klimaty.Ukłon w Twoją stronę,że masz takie wyczucie,styl i powiew świeżości.W dzisiejszych czasach to rzadkość, aby umieć dysponować wrażliwością (którą tu dostrzegam) i umiejętnie przenieść ją na przedmioty ,które nas otaczają.Brawo.Coś wspaniałego.
    Z wielkim zachwytem oglądam Twoje efekty fotograficzne ,które mnie ujmują bez reszty...moje klimaty..powtórzę się..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam pięknie, Emilko wiem, że Twoje klimaty :) Podglądam z ciekawością , ostatnia pastelowa sesja rewelacyjna! Pozdrawiam i czekam na kolejne zaczarowane kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu jak w bajce...
    prześlicznie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, pięknie i magicznie, a motylkowy zegar mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja :)
    i stylizacja i zdjęcia i poddasze

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle światła i ożywczych kolorów. Podziwiałam już Wasze wnętrze u Asi na blogu, ale z chęcią obejrzałam je jeszcze raz. I oczywiście zaopatrzę się w czasopismo. Dla mnie Wasze poddasze odzwierciedla: młodość, świeżość (w barwie i aranżacji) oraz radość!!!

    Pozdrawiam wiosennie:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopracowany w ogóle i w szczególe. Piękny i jasny. Miejsce, w którym najbardziej pochmurny dzień uśmiecha się do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkanko jak marzenie.Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczo, cudnie pięknie i naprawdę wiosennie, ale... gdzie trzymacie książki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne poddasze! Zainspirowałaś mnie...być może i my niedługo zamieszkamy na poddaszu i już nie mogę się doczekać jak sama zacznę coś planować:))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze się spóźniłam, bo wszystko zostało napisane ;) przecudnie mieszkanie... ach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga! Ty wiesz! Uwielbiam, uwielbiam do Ciebie wracać...

    OdpowiedzUsuń
  17. This was so beautiful, love the pastels and the interior. I could move in here :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :) you are very welcome :) Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie - jak zawsze zreszta :)
    normalnie juz sie nie moge doczekac kiedy odwiedze znowu Was i Rudiego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem urzeczona.... kolorystyka, światło, przestrzeń..... Sama chciałabym stworzyć taką atmosferę w swoim domku.... Nastrój jakby "utkany z marzeń". Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne, stylowe wnętrze i tak cudownie pachnące wiosną:) Jestem pod wielkim wrażeniem:) Uwielbiam do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo soo beautiful interior!!! Love the little vintage feeling together with the spring of it!! wow!! Awesome!!! Can't stop at the beautiness and be inspired!! Wished I could do something simliar with my room...
    And I saw your beautiful cat again!! She/he (?) is so amazing and cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mieszkanie marzeń, naprawdę CUDO :) Blog fantastyczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję jeszcze raz, książki ją w innym pomieszczeniu, ale biblioteczka jeszcze nie jest to końca gotowa więc pochwalę się innym razem :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże! też bym u Was zamieszkała...

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny pastelowy świat, a w sypialni moje wymarzone łóżko i moja wyśniona toaletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite. Z miejsca bym się do Was przeniosła ;)
    Super!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń