Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

środa, 6 czerwca 2012

Prasówka :)

W najnowszym numerze magazynu " Moda na ślub",  możecie obejrzeć jedną z naszych bajkowych, romantycznych sesji. Jak na czerwiec przystało będą bardzo dmuchawcowo i truskawkowo :). Cały artykuł możecie podglądnąć tutaj. Zapraszamy do lektury.

agawphotography Moda na Ślub
 
sesja ślubna w dmuchawcach
 
fotografia ślubna Mszana
 
sesja ślubna na Podhalu
 
Portal " Welon i Muszka" opublikował jedną z naszych bardzo mokrych sesji :). Ponownie wspominamy zeszłoroczne lato i bardzo gorącą sesję Eweliny i Pawła :). Poniżej kilka naszych ulubionych kadrów, jeśli chcecie obejrzeć całość zerknijcie tutaj.
 
agawphotography w welon i muszka

 
plener w wodzie
 
sesja ślubna w wodzie
 

Na koniec coś z "zupełnie innej bajki". Zapraszamy do naszego wnętrza :). Tym razem pastelowe poddasze widziane okiem fotografa i stylistki z magazynu " Moje Mieszkanie". Zachęcamy do lektury :)

Foto: Własność wyd. Murator, fot. M. Czechowicz, stylizacja J. Sławecka, tekst D. Jaworska; publikacja w Moim Mieszkaniu 06/2012

8 komentarzy:

  1. gratulacje :) wielke wyróżnienie ! ..twoje mieszkanie faktycznie jest wyjątkowe pastelowe godne wzorowania się ;p :) sesja wspaniała. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tą sesję z zeszłego roku...
    aż łezka się kręci patrząc na te ujęcia...
    miłość, miłość, miłość...
    ech!

    Tak lubię patrzeć na Twoje poddasze, a ten turkus daje niesamowity Klimat ;-)
    Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie trafiłam na waszego bloga... Wow! Uwielbiam, kocham takie zdjęcia! Niesamowity klimat, jedyny w swoim rodzaju. Jestem pod wrażeniem i na pewno zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje !! zdjecia wspaniałe i zasłużyły na publikację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Was tak piknie, że nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WIEDZIAŁAM, że skądś musze Cię pamiętać...
    artykuł z MM, z waszego poddasza długo przeglądałam i wiedziałam, że musicie byc stąd :) Jarmuta za oknem :)
    pozdrawiam i cieszę się, że trafiłam tutaj :D

    OdpowiedzUsuń