Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

sobota, 6 marca 2010

Okrągła rocznica, moc wyróżnień i zaproszenie do krainy kwiatów

Dokładnie jutro mija okrągły rok od powstania naszego bloga :) Zaczęło się od kolorowych fotografii makro z zaczarowanej łąki - zaklinających i przywołujących wiosnę. Zobaczcie sami : Wiosna za rogiem. Myślę, że to idealny czas by podziękować Tym, którzy często nas odwiedzają, komentują nasze prace i zostawiają miłe słowa, jak również Tym, którzy podglądają nas ukradkiem, nie zdradzając swojej tożsamości :))
Jakiś czas temu Zielonooka dosłownie zasypała nasz blog lawiną wyróżnień. Bardzo Ci za to dziękujemy, jest nam niezmiernie miło ! Dziękujemy również za pozostałe wyróżnienia którymi obdarowywaliście nasz blog przez cały rok ! Myślę, że taka rocznica to idealny moment, by te wszystkie wyróżnienia powędrowały dalej :) Tak więc zgodnie z zasadami przekazujemy je dla:


Marart biżuteria
Bagajaga
Jolanna-Midzy ziemią a niebem
Agnieszka Babulewicz
Zwyczajne
Rzecz gustu
Galeria na poddaszu
Kolory marzeń
Retro drobiazgi
Dusiowa twórczość
Ania Konieczna
Na-tarasie
Maj 1309
bazarek handmade
Chata Magoda.


.........................................................................................Zaproszenie.............................................................................................

Chcieliśmy Was również serdecznie zaprosić do krainy pełnej kwiatów. Właścicielką tego niezwykłego miejsca jest Ania, która potrafi wyczarować niesamowite kompozycje kwiatowe w każdym kolorze i na każdą okazję :) Wykonywaliśmy sesję ślubną, do której bukiecik przygotowała Ania - wiązanka była naprawdę prześliczna! Zobaczcie sami sesja ślubna w Paryżu. Tak więc zapraszamy wszystkich a w szczególności przyszłe Panny Młode do zapoznania się z ofertą Ani - II wicemistrza Polski kategorii seniorów we florystyce !!! Oto adres : www.annapassion.com.pl

15 komentarzy:

  1. Przepięknie dziękuję!!! Jestem zdumiona i zaszczycona ogromnie, i naprawdę nie wiem, czym zasłużyłam, ale dziękuję ogromnie!!! Baaaardzo mocno się cieszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie! Jestem zaszczycona i niezmiernie mi miło, że moja "tfffurczość radosna" podoba Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy, bardzo miło mnie zaskoczyło to wyróżnienie. Muszę powiedzieć, że od niedawna piszę blog i jeszcze nie do końca rozumiem zasady tych wyróżnień, ale dziękuję za nie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję! Ja to z tych, co oglądają, zaglądają, zachwycają się, ale się nie odzywają, bo sami próbują robić fotki i tylko się denerwują, że im TAK pięknie nie wychodzi :))))) Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję najpiękniej...
    posyłam ogromniasty uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dziękuję!!!! Zaszczycona do granic możliwości jestem:) i ściskam ciepło! ba najcieplej:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. co to, kurde, za wyróżnienia?
    może ktoś wyjaśnić?
    czy to TWA, czy coś poważnego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję za dostrzeżenie mnie w tłumie i jednocześnie chylę czoła przed Waszym talentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję!! wzruszyłam się i w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki dzieki .. zdjęcia przy okazji wizyty na treningu u chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam się na blogowaniu, bo dopiero od niedawna prowadzę bloga ale te wyróżnienia są całkiem zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No przyznam się że mnie zaskoczyłaś!! :) Gapiłam się w ten monitor i czytałam Twój komentarz parę razy.... i gębunia sama mi się śmiała :)).To moje pierwsze wyróżnienie :)). Miło mi bardzo :) Dziękuję!
    Ps. W mailu ciąg dalszy Ci napisałam :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie za tak miłą niespodziankę! Jestem tutaj po raz pierwszy i zachwycam się zdjęciami - zazdroszczę talentu i takiego zaprzyjaźnienia ze światłem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy i życzymy kolejnych pięknych zdjęć :)Obejrzeliśmy jeszcze raz wiosenne makrofotografie z pierwszego posta - Trzy słońca to nasz absolutny faworyt :)
    pozdrawiamy ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie za odwiedziny :) Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń