Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

środa, 21 grudnia 2011

Blue Christmas

A może w tym roku święta będą turkusowe ? :) Postanowiłam sama zrobić kilka ozdób, oto moje pastelowe serduszka, pachnące goździkiem i anyżem :). Już niedługo więcej prawdziwie świątecznych kadrów :).





18 komentarzy:

  1. Cudownie!!!
    I ja w tym roku postawiłam na pastelowe kolory, a szczególnie na niebieski.
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci szczęśliwych Świąt:DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm... ja uroczo, pastelowo... a Kot rewelacyjny!:)) Wszystkiego dobrego życzę na Święta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Jaki turkusy :) I ten kot! Wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity klimacik:) turkusowe akcenty jak z bajki:) a kotek? jest po prostu rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te Twoje serduszka :)
    nie mogę się napatrzeć ile ciepła jest w Waszym domu...

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm przemawia do mnie ten kominek... jest pięknie !! pozdrawiam :) i wesołych świąt życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny klimat.Wszystko mi się podoba.
    Życzę wspaniałych,spokojnych świąt.

    P.S.
    Pozdrowienia dla kiciusia(uwielbiam go)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, zdrowych, pełnych ciepła i jeszcze większej inwencji twórczej Świąt Bożego Narodzenia. Dziękuję za te piękne obrazy, ujęcia i kompozycje:))Do zobaczenia w 2012 roku!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  9. U Was jak zawsze pięknie. Pastele - cudne.
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, spokojnie , pastelowo , świetliście ...
    Podoba mi się !

    Wesołych Świąt Ago !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. j(aime ces couleurs pastelles

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wygląda ten turkus w świątecznej odsłonie!
    Może skuszę się na taki kolor Świąt w przyszłym roku?
    Czy to turkusowe krzesełko jest w takim kolorze od nowości, czy zostało pomalowane jakąś farbą?
    Co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie,eeech...! Wszystkiego dobrego! Kocham te wasze pastele!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za miłe słowa :). Krzesełko malowałam sama, kolor powstał z pomieszania kilku farb :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten turkus wnętrzu waszego mieszkania prezentuje się bajecznie! Jesteście moją inspiracją.
    Cudownie. Wasz dom to jakaś kraina, o każdej porze roku zmienia swoje oblicze.

    OdpowiedzUsuń