Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

poniedziałek, 24 maja 2010

Lilac Love - czyli pomysł na oryginalny plener, pastelowa sesja zdjęciowa

Tym razem zapraszamy was do zabawy w kolory. W górach nareszcie zakwitły bzy więc postanowiliśmy to wykorzystać. Ja zajęłam się stylizacją - czyli przeszukaniem domu pod kątem fioletowych i różowych rupieci, natomiast zdjęcia wykonał Michał. Miłego oglądania!










26 komentarzy:

  1. pięknie się ogląda..kolory i ekspozycja ..jak dla mnie jedna z ładniejszych sesji:)) Muszę kiedyś spróbować..fajnie się ogląda ale wyczuwam nakład pracy i energii włożonej w te przepiękne zdjęcia.. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wizytę, u nas leje od miesiąca, parę dni temu wyszło na chwilę słonko i od razu akumulatorki się nieco podładowały i aż chciało się coś wymyślec i tak powstała nasza fioletowa seria :) ... a teraz znowu pada ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sesja najbardziej podoba mi się ślimak, kot i jak są razem :) Fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając zdjęcia usłyszałam, w mojej wyobraźni oczywiście, Hannę Banaszak i jej: Pod bluzeczką lila róż czuły telegraf wystukuje treść depeszy: ach, szczęście, ach, szczęście moje, znajdź właściwy trop, tu jestem, czekam tu. Stop... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kinga - jak pięknie powiedziane..... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęknie !!
    Kolory nie moje ale zdjęcia no są urocze !!!
    I tak miękkie światło mrrrr, my wczoraj na spcerze - też słonecznie ale za ostre światło i fajne zdjęcie i ..ech ale idę się napatrzeć na te bzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna sesja
    megaromantyczna i kobieca
    cudowne kolory
    jestem zachwycona :o))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory... ulubione w tym sezonie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, ślicznie fiolet się przentuje w Waszym wydaniu ;) A kot Wasz, no nie mogę jak mój prawie ;) Świetne jest to zdjecie kot-slimak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowa seria pachnie latem! Piękne kolory. I tyle ciepła na tych zdjęciach. A ja chyba pierwszy raz zachwycam się ślimakiem ;) Nie wiem, jak to robicie, ale zwyczajne przedmioty w Waszych obiektywach nabierają wyjątkowego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne fotografie, a ślimak z kotem nos w nos....:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful. I love the purples throughout.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja Kocham bzy kocham pastele i zakochała sie w tej sesji Piękne kolaże bardzo podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy jeszcze raz za miłe słowa :) Pozdrawiamy Aga i Michał

    OdpowiedzUsuń
  15. fioletowo-bajkowo:) swietne pomysły, pięknie, :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne klimaty - kolorki jak z bajki i do tego ten ślimak ... :)
    Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne te pastelowe barwy,takie delikatne i dziewczęce,nieco romantyczne.Gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarujące detale i te cudne pastele-jestem zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Agnieszko, do twarzy Ci w lilowym :) Piękne detale..

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie jak zawsze!
    Cudne kompozycje!!
    Pozdrawiam serdecznie i więcej słońca życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O dziękuję pięknie przyznam, że słońce się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł świetny - wykonanie jeszcze lepsze !!!

    OdpowiedzUsuń