Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

piątek, 31 maja 2013

♥ Czas na bzy ♥


 
Ciekawe co Wy najbardziej lubicie w miesiącu maju ? My dosłownie wszystko - kwitnące sady, różowe stokrotki, wszechobecną soczystą zieleń... ale chyba najbardziej zapach bzów. Cały rok czekamy aż zakwitną by móc nacieszyć nimi oko na kolejne dwanaście miesięcy :) Tym razem zostaną z nami na dłużej bo "złapaliśmy" na kilku wiosennych zdjęciach. Oczywiście się nimi teraz pochwalimy :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia są tak ujmujące, łapiące za serce, że aż mi dech w piersiach zapiera. Inspirujesz ogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak wiosennie i delikatnie ! majowo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. So delicate... Really sweet pictures!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia powodują miłe kłucie w klatce piersiowej , cudnie uchwycony klimat ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ u Ciebie przepięknie, Twoje zdjęcia zapierają dech!!Sesje ślubne cudowne! Jestem zachwycona, szkoda, że Cię nie znałam jak sama brałam ślub!!
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia:) Z niesamowitym klimatem :)

    Pozdrawiam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz? Popatrzylam sobie na Twoje zdjecia i...dopiero teraz zrozumialam, jak wiele traca moje prace z powodu paskudnych fotek, jakie zamieszczam na blogu...:( A dotad zawsze slyszalam od Osob, ktore staly sie posiadaczkami moich tforrow - ze te w realu wygladaja nieporownywalnie lepiej.....No to mam megadola....Mam nikona D90...nie wiem juz...moze nalezy wymienic aparat na jakis lepszy a moze powinnam nauczyc sie jego obslugi??? ;-) Pytanie oczywiscie retoryczne bo i tak nie mam daru do chwytania piekna w obiekty - Jestes Artystka. I nie slodze, nie mam tego w zwyczaju...Po prostu...nie wiem, co moglabym napisac...Wroce do Ciebie.Na pewno.
    Chyle czola i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Margott tworzysz przepiękne przedmioty i to jest najważniejsze, zdjęcia też są całkiem fajne, a fakt, że w realu rzeczy wyglądają jeszcze lepiej ja potraktowałabym jako komplement :). Życzę powodzenia i dużej ilości udanych kadrów ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Przepiękne, magiczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności majowe!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje komentarze pod Twoimi postami są nudne, bo ciągle piszę, że jest pięknie itd., ale nic nie mogę na to poradzić ;) Po prostu uwielbiam Twoje/Wasze zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń