Agnieszka Wojnicz
www.agawphotography.com Powrót do agawphotography Wasze Wymarzone Fotografie Ślubne
Witajcie w Naszym fotograficznym świecie. Tutaj publikujemy wszelkie nowości - moje jak i Michała :). Znajdziecie tutaj zdjęcia z brzuszkowych sesji, fotografie dziecięce i noworodkowe,materiały z reportaży oraz plenerów ślubnych,jak i inne zdjęcia wykonywane w Naszych pięknych, górskich okolicach, oraz te z mniej lub bardziej egzotycznych wypraw. Żyjemy ze światłem za “ pan brat”, to ono maluje nam obrazy, a Naszym zadaniem jest tak zatrzymać chwilę by zachwycić i oczarować odbiorcę. Zapraszamy!

środa, 6 lipca 2011

PRAWDZIWIE LETNIA SESJA DZIECIĘCA

Nie ma to jak piknik na świeżym powietrzu. Przyznam, że jeśli tylko pogoda na to pozwala uwielbiam robić sesje plenerowe dla dzieci. Zobaczcie jak nasze dwie urocze modelki dobrze się bawiły :). W sesji wzięła udział również mama i tato oraz najmłodsza siostra dziewczynek, dla wszystkich była to nie tylko okazja do wykonania zdjęć, a również wycieczka w nasze piękne górskie okolice. W drugiej części znajdziecie fotografie rodzinne, wykonane u nas w studio. Miłego oglądania :). Przy okazji pozdrawiamy całą rodzinkę :)

Zapraszamy w góry  na sesje plenerowe - dziecięce, rodzinne, ciążowe.. Zdjęcia często wykonujemy w okolicach Szczawnicy, Krościenka, Jaworek oraz Czorsztyna. Zobaczcie sami jak tu pięknie :).


agawphotography - fotografia dziecięca na Facebooku ! Zapraszamy!























Druga część sesji maiła miejsce w studio - oto rodzinka w komplecie, zdjęcia z okazji urodzin i nie tylko :)








Na koniec jeszcze mini sesja naszych produktów :)


11 komentarzy:

  1. Plener super ! I to na fioletowym krzesełku urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło mi się oglądało te zdjęcia...z usmiechem na twarzy.Wesoła sesja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sesja, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutko :) Bardzo podoba mi sie Twój sposób obróbki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi się pdobają Twoje zdjecia, podziwiam za mocną obróbkę, ja jeszcze nie mam odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I just love you pictures, and your creative work. You inspires me! This pictures are awesome!!!

    Have a nice summer!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki a dziewczynki słodkie tak te wisienki;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustająco jestem w zachwycie...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne sesja, zachwycam się wszystkimi zdjęciami
    piękna pamiątka,
    opakowanie cd bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kadry i cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sesja. Detale jak zwykle super :)

    OdpowiedzUsuń